Keresés ebben a blogban

2012. 05. 04.

GOONG (2006)

         

Chae Gyeong a középiskolások átlagos életét éli eltekintve a ténytől, hogy Korea koronahercege az iskolatársa, akit éppen nősülésre próbálnak kényszeríteni. Kettőjük véletlenszerű találkozásai, köztük egy alkalom, amikor Shin éppen egy lány kezét kérte meg, mindig "eseménydúsak", így a kölcsönös ellenszenv könnyen kialakul. Amit azonban egyikük sem tud, hogy az előző király (Shin nagyapja) barátsága jeléül házasságot igért trónörökös unokája és nagyra becsült barátjának (Chae Gyeong nagyapja) leányunokája között. Ha kelletlenül is, de végül mindkét fél beleegyezik a házasságba, így Chae Gyeong és Shin közössen tapasztalhatják meg a házas élet szépségeit...

                                   
      
GOONG (2006)
feliratos, dél-koreai


 VIDEOBAM
01 , 02 , 03 , 04 , 05 , 06 , 07 , 08 , 09 , 10 , 11 , 12 , 13 , 14 , 15 ,
16 , 17 , 18 , 19 , 20 , 21 , 22 , 23 , 24 



PUTLOCKER
01 , 02 , 03 , 04 , 05 , 06 , 07 , 08 , 09 , 10 , 11 , 12 , 13 , 14 , 15 ,
16 , 17 , 18 , 19 , 20 , 21 , 22 , 23 , 24



MOVSHARE
01 , 02 , 03 , 04 , 05 , 06 , 07 , 08 , 09 , 10 , 11 , 12 , 13 , 14 , 15 ,
16 , 17 , 18 , 19 , 20 , 21 , 22 , 23 , 24  



FILESWAP
01 , 02 , 03 , 04 , 05 , 06 , 07 , 08 ,09 , 10 , 11 , 12 , 13 , 14 , 15
16 , 17 , 18 , 19 , 20 , 21 , 22 , 23 , 24



 rendező: So-Hee Park

szereplők:
Ju Ji-hoon
Yoon Eun-hie
Kim Jeong-hoon
Ji-hYo Song
Lee Yoon-ji



27 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a lehetőséget,hogy láthatom ezt a filmsorozatot.
    Köszönet a feltöltésért! Gustty

    VálaszTörlés
  2. Hová tűnt a 16. résztől a sorozat többi része ???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Ildikó, Mi csak örököltük az oldalt, mikor átvettük visszaraktuk a piszkozatos oldalakat, nagyrésze ázyiai volt, mint ez is. Úgy tűnik közben törlődtek a linkek, sajnos semmit nem tudunk tenni, nekünk nincsenek meg azok a videók. Sorry, Julie.

      Törlés
  3. Köszönöm a választ, nagyon sajnálom mert jó lett volna végig nézni.
    Egyébként a Cyti Hunter is itt fent van, csak már azt sem lehet megnézni. Gondolom,annál is ez a helyzet. Jó lenne több koreai filmet látni, bár Ti mindent megtesztek, ahogy így elnézem. Még egyszer köszönöm a tájékoztatót, és további jó munkát kívánok.
    Üdv. Ildikó

    VálaszTörlés
  4. Szia Ildikó, ha lesz egy kis időm utánanézek a hiányzó részeknek, sajnos pillanatnyilag nagyon sok amit tennünk kell kettőnknek Amandával, hiszen még egy hónapja sincs, hogy átvettük az oldalt, és természetesen mindketten munka mellett. Egy kis jó hír mégiscsak, hogy bár azirika nem közreműködik az oldal fenntartásában mostmár, úgy tervezi, hogy szeptember második felétől elkezdi az ázsiai sorozatokat fordítani és azokat mi fogjuk kitenni. Üdv, Julie.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm a válaszodat és a tájékoztatót. Nagyon örülök ennek az oldalnak, igazán igényes.Értékelem a fáradozásotokat.
      További szép napot és jó munkát kívánok!
      Üdv.

      Törlés
    2. Már alig várom a következő ázsiai sorozatokat.
      Üdv.

      Törlés
    3. Megértelek, Ildikó, mi is nagyon szeretjük őket, különösen a kosztümös történelmieket. És köszi a kedves szavaidat. Üdv, Julie.

      Törlés
    4. Nekem annál is inkább fontos lennének a koreai filmek, főleg a kosztümösek,mert festőművész vagyok, és sok képem a koreai filmek alapján készült. Négy képem pedig a Koreai Kulturális Központban látható. A kedvencem az ázsiai művészet, és sok képemet ez a kultúra ihlette:) További szép napot !
      Üdv.

      Törlés
  5. sziasztok
    nagyon szépen köszönöm a fáradságos munkátokat, hogy feltöltitek a sorozatokat, nagy kedvenceim a koreai sorozatok:)

    VálaszTörlés
  6. Tegnap keresgéltem ez a sorozatot és nagyon örültem amikor itt megtaláltam de ma amikor akartam folytatni a nézését észrevettem,hogy egyik videó sem működik már (az én szerencsém !! )
    tudnátok segíteni nekem , előre is köszi !!

    VálaszTörlés
  7. sziasztok tegnap nagyon örültem amikor itt megtaláltam ezt a sorit , de ma amikor tovább akartam nézni már egyik videó sem működött (az én szerencsém )
    azt szeretnék kérdezni, hogy nem tudnátok segíteni rajtam ?
    előre is köszi

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. sziasztok köszönöm a fordítást a barátnőmmel mindketten rákattantunk :D de csak 15-ig van fent......nem tudnátok a többit újra feltölteni vagy valami?! :/

    VálaszTörlés
  10. Imádom ezt a sorozatot.. de a 16.résztől már nem engedi megnyitni :(azt írja le van törölve és sehol sem találom online :// Már annyira meg akartam nézni:(

    VálaszTörlés
  11. esetleg nemtudtok feltölteni a 15. résztől új linket, mert le vannak töröle és félbe kellett szakítanom pedig nagyon imádom :(

    VálaszTörlés
  12. Már mindenhol kerestem ezt a sorozatot mert el voltam keseredve hogy nincs meg a többi része ezért köszönöm nektek a fordítást:) de mikor ma meg akartam nyitni a 16.részt azt írta ki hogy nem elérhető a videó :/ teljes letargiában voltam mert annyira tetszett ez a dorama :( esetleg fel tudjátok tenn újra ha lehetséges? Köszönöm!

    VálaszTörlés
  13. Kérlek - kérlek - akárki - bárki - segítsetek előkeresni a 15, rész után következőket -magyar felirattal mert nagyon tetszik a fordítás. Már sikerült rátalálnom a többi részre - de nem magyar fordítással.
    HELP - segítség!!!!!!!! Csatlakozva az előttem írókhoz

    VálaszTörlés
  14. Azzal kellett volna kezdenem - hogy örülök ,hogy rátaláltam erre az oldalra - szuper -szuper -szuper
    És ezután jöhet minden kérés - könyörgés !

    VálaszTörlés
  15. Hol lehet megnézni a 16.részt?

    VálaszTörlés
  16. Nagy köszönet atire atire@citromail.hu-nak :D
    A fordítása igazán élvezetes.
    A you tuben néztem meg a 16. résztől. Cc fordítást kérve.
    Meg sem közelítheti ezt a színvonalat - amit itt élvezhettem.
    Más fórumokon is olvastam, hogy sajnos a Goong - nem található fent sehol végig.
    Örülök azért, hogy legalább a 15. részig igen színvonalas munkát olvasva - nézve volt részem.
    Köszönöm mindenkinek akinek volt benne része.

    VálaszTörlés
  17. Nekem nem jó :( Csak a 15. részig tudom nézni :( Miért van ez?

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok, nekem van egy nagy problémám. nagyon szeretném végig nézni a sorozatot, de a 16 részt már nem akarja betölteni. "The file you requested has not been found or may no longer be available. " szöveg található. Megköszönném, ha valaki segíteni megjavítani a hibás linket/fájlt, ami gondot okozza, vagy küldhetne egy olyan linket ahol végig lehet nézni. Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  19. sziasztok ! esetleg azt már lehet tudni, hogy mikor lesz elérhető a 16. résztől újra a sorozat ? Nagyon szeretem és szeretném újra megnézni :) De sajnos így nem megy :(
    Tudtok segíteni ? Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  20. A sorozatot már réges rég lefordították. A d-addictson a fordítók által elkészített verzió letölthető, de itt egy másik link egybe: http://azsiaekkovei.hu/kdorama/goong
    Mivel elvileg illegális ráégetni a feliratot a fordító engedélye nélkül a sorozatra, ezért javasolt, hogy külön töltik le hozzá a dorámát.
    A torrentet ajánlom, mert itt egybe vannak a részek:http://www.d-addicts.com/forum/viewtopic_33032.htm
    A feliratot és a sorozatot aztán egyszerűen egy videólejátszó segítségével lejátszhatjuk. Ennyi!
    Az égetésről pedig annyit, hogy rengeteg idő. Anno én is égettem feliratot filmre, és egy több mint 1 órás sorozatnál a konvertálási idő általában a duplája. Ide pedig ha eddig nem töltötték fel, akkor később sem fogják, mivel átvették az oldalt. Szóval ezt a megoldást ajánlom mindenkinek!

    VálaszTörlés
  21. Köszönöm a lehetőséget és a fordítást! Kedves,szórakoztató sorozat.Tetszik!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARCHÍVUM

TAGOK