Keresés ebben a blogban

2012. 05. 05.

HANA YORI DANGO (2005)


A Hana Yori Dango egy 9 részes japán TV sorozat, melyet 2005-ben sugárzott a TBS. 
Az év egyik legnépszerűbb sorozata volt és számos díjat nyert.
 A főszerepelő, Makino Tsukushi  egy szegény de céltudatos, szorgalmas, erős, s egy kissé verekedős lányt, aki mindig a gyengék mellett áll ki, s kész vállalni a harcot, akár fiúk ellen is. Kiemelkedő tanulmányi eredményei révén bekerül egy elit főiskolára, ahol a felső tízezer csemetéi járnak. Az iskolában azonban komoly akadály hárul az elé, hogy békésen végezze el. Ugyanis a sulit, nem a tanárok irányítják, hanem egy bizonyos F4 nevű fiúcsapat, akik Japán leggazdagabb családjainak sarjai, s kényük-kedvük szerint járnak iskolába, öltözködnek. Makino hamarosan szembekerül velük és ekkor kezdődnek a bonyodalmak...


HANA YORI DANGO (2005)
feliratos, japán


1. ÉVAD

INDAVIDEO
01 , 02 , 03 , 04 , 05 , 06 , 07 , 08 , 09



2. ÉVAD

INDAVIDEO
01-1 , 01-2 , 02 , 03 , 04 , 05 , 06 , 07 , 08 , 09 , 10 , 11



A FILM

   
INDAVIDEO
01 , 02




Szereplők:
Inoue Mao - Makino Tsukushi
Matsumoto Jun - Domyoji Tsukasa
Oguri Shun - Hanazawa Rui
Matsuda Shota - Nishikado Sojiro
Abe Tsuyoshi - Mimasaka Akira
Sato Megumi - Sanjo Sakurako

4 megjegyzés:

  1. szia
    az lenne a kérésem nem lehetne másik videómegosztóra is feltenni a sorozatot a tartalom miatt szívesen megnézném de fileswap videómegosztó azt írja ki hogy már nincs fenn
    köszönöm előre is

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a munkátokat. szépséges pillanatokat kaptam tölletek.
    Jókat nevettem, imádtam. Üdv Klári

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a munkátokat.
    Csodás, vidám pillanatokat kaptam tölletek.
    Köszönöm. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen, de nem igazán az én érdemem, én csak feltettem. Egyébként nekem is nagyon tetszett. Láttad már a koreai változatát, a Boys Over Flowers-t? Az is nagyon jó.

      Üdv: Julie

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARCHÍVUM

TAGOK