Keresés ebben a blogban

2014. 05. 12.

HEARTSTRINGS (2011)



Lee Kyu Won egy fiatal főiskolás lány, aki a művészeti iskolában hagyományos népi zenét (traditional music) tanul, és gayageumon játszik, mindezt híres zenész nagyapja miatt, akivel lakik. Kyu Won próbál felnőni ezekhez a nagy elvárásokhoz. Barátnői rajonganak egy "The Stupid" nevű iskolai bandáért, ezért ő is elmegy a koncertre, ahol meglátja Lee Shint, az énekes és gitárost. Lee Shin látszólag semmi és senki iránt nem érdeklődik a zenén kívül, még a jövője sem érdekli (kezdetben az egyetem tánc professzorát szereti Jung Soo Yoont). Az iskolában ő modern zenei szakon van. Kyu Wonnal fogadást kötnek, hogy kinek a zenéje jobb... a vesztes a másik szolgája lesz egy hónapon át... És elkezdik megismerni egymást. 


HEARTSTRINGS (2011)
feliratos, dél-koreai


ONLINE
01 , 02 , 03 , 04 , 05 , 06 , 07 , 08 , 09 , 10 , 11 , 12 , 13 , 14 , 15


PUTLOCKER
01 , 02 , 03 , 04 , 05 , 06 , 07 , 08 , 09 , 10 11 , 12 , 13 , 14 , 15



rendezte:  Pyo Min-soo

írta: Lee Myung-sook


szereplők: 
Jung Yong-hwa as Lee Shin
Park Shin-hye as Lee Gyu-won
Song Chang-eui as Kim Suk-hyun
So Yi-hyun as Jung Yoon-soo
Kang Min-hyuk as Yeo Joon-hee
Kim Yoon-hye as Han Hee-joo
Lee Hyun-jin as Hyun Ki-young
Im Se-mi as Cha Bo-woon


2 megjegyzés:

  1. Ez volt az egyik kedvencem)) annyira hogy, a CN BLUE-tol megrendeltem Koreabol egy par CD.t. Nagyon szeretem öket hallgatni.Tudas es öröm hallatszik ki a zenelesükböl.
    Köszönöm a feltöltest mert bar mar lattam mindig visszaterek nosztalgiazni:)
    Üdvözlettel:G.M

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt én is nagyon-nagyon szeretem, különösen a zenéjét, egyetértek. Ha befejezem a LOVE RAIN fordítását, akkor utána ezt akarom megcsinálni, mert a pillanatnyi fordítás nem mindig van szinkronban a történésekkel. Már gondolkodtam rajta, hogy talán ez az oka, hogy ez a sorozat nem annyira népszerű számunkra. Mikor régebben láttam az angol fordítással, akkor nem éreztem ezt, de most néztem a magyarral és sok helyen csak kapkodtam a fejem, gőzöm nem volt most mi is van. De a zene nagyon jó.

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARCHÍVUM

TAGOK